Dwayne Heuvelmans

Eerlijk delen, gastvrijheid en eigenzinnigheid voorop!

Dwayne is geboren in het Limburgse Weert en verhuisde 8 jaar geleden voor zijn studies Sociologie en Bestuurskunde naar Tilburg. In diezelfde tijd is hij lid geworden van GroenLinks en jongerenorganisatie DWARS, waar hij op vele plekken een actieve rol heeft gespeeld. Dwayne woont met veel plezier in de Bomenbuurt en werkt in de stad bij verzekeraar Achmea en als barman bij café Peanuts.

Tilburg is een fantastische stad om te wonen, werken en verblijven. Vraag het Tilburgers zelf: inwoners zien en ervaren de positieve ontwikkeling van de stad in de afgelopen jaren. Dit betekent niet dat de gemeente moet gaan stilzitten. Dwayne wil de komende jaren inzetten op een sterke regionale en duurzame economie met voldoende én zeker ook betaalbare huur- en koopwoningen voor alle inwoners. Daarnaast maakt hij zich hard voor een bruisende kunst, cultuur- en evenementensector. Zo wordt er verder gewerkt aan een ontspannen Tilburg, waar het goed vertoeven is!

Dwayne gaat graag een avondje uit in de stad met vrienden, maar brengt die avond ook graag thuis door met een potje RISK, Perudo of 30 seconds. Daarnaast houdt Dwayne van reizen, een goed boek lezen of een avondje Netflix. En als Bourgondische levensgenieter mag wining and dining niet ontbreken; het mooie is dat Tilburg steeds weer iets nieuws te bieden heeft!