Hannie maakt sinds het voorjaar van 2018 deel uit van het afdelingsbestuur. Haar hart klopte al jaren voor GroenLinks. Maar het kwam er maar niet van om ook daadwerkelijk actief te worden. Tot er een bestuursfunctie beschikbaar kwam voor iemand met een communicatie-achtergrond en Hannie is communicatieadviseur van beroep. De match was snel gemaakt.

Tilburg groener en socialer. Daar zet GroenLinks Tilburg zich voor in. Maar dat kan de fractie natuurlijk niet alleen. Daar zijn betrokken Tilburgers bij nodig; zowel leden als niet leden. En omgedraaid is het net zo belangrijk dat de inzet van raadsleden, wethouder en afdeling zichtbaar zijn in TIlburg. Dat is waar ik me graag vol voor inzet!

Hannie woont met haar vriendin met veel plezier in de wijk Theresia. Met de ontwikkeling vanĀ  de Spoorzone en de komst van het Spoorpark is het woonplezier alleen maar groter worden. Hoewel in Goirle opgegroeid, is Hannie een echte trotse Tilburger! Verder is Hannie gek op films, met Cinecitta als favoriete plek. Kamperen, fietsen, musea en hond Borre zijn andere favorieten.