Op donderdag 23 mei vinden de Europese Verkiezingen plaats. Ook in Tilburg gaan we weer huis-aan-huis om ons geluid te laten horen. Zin om mee te doen?

Lijkt het je leuk om met ons langs de Tilburgse deuren te gaan? Meld je dan aan voor één of meerdere momenten via campagne@groenlinkstilburg.nl

We gaan op pad op de volgende dagen:

• Vrijdagavond 3 mei, Hoogvenne, om 18:30 uur
    • We verzamelen om 18.30 uur bij de Stadbrouwerij, Piushaven 1. Hier sluiten we ook de avond af.
  • Zaterdagochtend 11 mei, Theresia, om 10:30 uur.
    • We verzamelen om 10.30 uur bij RAW, Burgemeester Broxlaan 30.
  • Zaterdagmiddag 11 mei, Theresia, aansluitend aan speech Bas Eickhout (zie hieronder).
    • Verzamelen bij Cultuurfabriek Hall of Fame, Burgemeester Broxlaan 6
  • Zaterdagochtend 18 mei, Armhoef, om 11:00 uur.
    • Verzamelen om 11:00 uur bij Cafe Zomerlust, Oisterwijksebaan 15
  • Zaterdagmiddag 18 mei, Armhoef, om 14:00 uur.
    • Verzamelen om 14:00 uur bij De werf (Hoek Piushaven-Wilhelminakanaal)
  • Zondagmiddag 19 mei, flyeren in het centrum. We starten om 12:30 uur.

Het is wel makkelijk als je een fiets meeneemt. Dan kunnen we snel vanaf de startlocatie naar de de juiste wijk. Als de precieze startlocaties bekend zijn, laten we je dat weten op onze website. En na je aanmelding natuurlijk ook.

Bas Eickhout komt op zaterdag 11 mei naar Tilburg!
Op zaterdagmiddag 11 mei brengt Bas Eickhout, lijsttrekker voor de Europese verkiezingen, een bezoek aan Tilburg. Voorafgaand aan onze huis-aan-huis middag deelt hij zijn visie op Europa met ons.  En hij motiveert ons natuurlijk om de Tilburgse deuren langs te gaan :-) . Wil je erbij zijn? Meld je dan aan via deze link.
Locatie: Cultuurfabriek Hall of Fame, Burgemeester Broxlaan 6, aanvang 12 uur

Debat Europese Verkiezingen met Patrica Brunklaus.
Op donderdagavond 16 mei organiseren VVD en CDA Tilburg een debat over Europa rondom de Europese Verkiezingen. Vanuit Groenlinks zal kandidaat Patricia Brunklaus aanwezig zijn om de GroenLinks visie op Europa te vertellen en in debat te gaan met de andere kandidaten.
Aan het debat doen mee: CDA, D66, VVD, GroenLinks en SGP. De avond start om 19:30, inloop vanaf 19:00. Het debat zal plaatsvinden in de Druiventros in Berkel Enschot, toegang is gratis.