Doe mee

Wil je meedoen met GroenLinks Tilburg? Dat kan. Sluit je nu aan bij onze beweging. Verandering komt van ons. Van al de kleinere en grotere dingen die we doen. Samen kunnen we de verandering zijn die we willen zien. Onze stad is wat wij er van maken. Lees hieronder wat jij kunt doen.

Doe mee

Op 21 maart zijn de gemeenteraadsverkiezingen. GroenLinks wil in Tilburg groter worden dan ooit. Om dat voor elkaar te krijgen hebben we jou hard nodig! Dit kan je doen om bij te dragen:

1. Meld je aan als vrijwilliger. Dat kan via deze link. We nemen zo snel mogelijk contact met je op!
  2. Ga mee huis-aan-huis. Elke zaterdag gaan we langs de deuren om te praten met Tilburgers. Een huis-aan-huis actie duurt gemiddeld 3 uur en daarna praten we gezellig na met een drankje. Twijfels? Check deze video voor antwoord op al je vragen. Laat ons weten wanneer je mee wil door een mail te sturen
  3. Plak een poster voor je raam om te laten zien dat je GroenLinks steunt. Haal er eentje op in ons campagnepand aan de Tuinstraat 69 of mail ons en dan zorgen wij dat er een poster bij je thuisbezorgd wordt.

Heb je vragen? Twijfel dan niet om ze te stellen via campagne@groenlinkstilburg.nl!

Doneer

Met jouw bijdrage kunnen we de ambities van GroenLinks waarmaken in Tilburg. Steun ons met een bijdrage.

Ben je nog geen lid? Zet dan de volgende stap en word lid van GroenLinks

Wil je iets doen maar weet je nog niet wat? Laat dat dan weten aan het bestuur via info@groenlinkstilburg.nl en zij nemen contact met je op om te kijken wat bij jou past.

YouTube video