Doe mee

Het is tijd voor verandering en GroenLinks voert campagne om dit te kunnen bereiken. Met de verkiezingen in het vooruitzicht kiezen wij vóór gelijkheid en positivisme, en vóór een groene en rechtvaardige samenleving.

GroenLinks campagne 2017

Meedoen
Deze veranderingen kunnen wij niet alleen bereiken, daar hebben wij jouw hulp bij nodig. Wij zoeken nog vrijwilligers die om ons te helpen. Het hoeft niet veel tijd te kosten. Heb je maar een uurtje tijd? Je bent van harte welkom, jouw inzet wordt enorm gewaardeerd.
Meld je aan en wij nemen z.s.m. contact met je op.

Weinig tijd?
Je kunt met weinig tijd al veel doen:

1. Like ons op Facebook
2. Volg ons op Twitter
3. Werf een lid
4. Nodig uw vrienden uit onze Facebook pagina te liken
5. Retweet onze tweets
6. Haal een raamposter op bij ons campagnepand (Tuinstraat 69, geopend van woensdag t/n vrijdag tussen 14.00 en 17.00 uur).
6. Doneer geld (zie hieronder)
7. Geef ons feedback op de campagne: campagne@groenlinkstilburg.nl

Doneren
Campagne voeren kost enorm veel geld. GroenLinks Tilburg is heel goed in het werken met kleine budgetten, maar onze creativiteit zou alleen maar groter worden als we iets te besteden hebben. Je kunt jouw bijdrage (klein of groot) storten op bankrekening NL68 TRIO 0786 8316 77 t.n.v. GroenLinks Tilburg te Tilburg o.v.v. bijdrage campagne.

Ook doneren voor ons campagnepand is nog steeds mogelijk en zeer welkom!

Nieuwsbrief
Tot slot kunt je ook inschrijven voor onze nieuwsbrief "Nieuwland". Je krijgt dan het laatste nieuws over GroenLinks Tilburg, zodat je altijd op de hoogte blijft! Niets moet, veel mag! Je kunt je hier inschrijven.