Ieder kind verdient een eerlijke start.

Sanne (28) is geboren en opgegroeid in Apeldoorn. De liefde heeft haar naar Brabant doen verhuizen. Sinds juni 2016 woont ze samen met haar vriend in Tilburg, waar ze zich in korte tijd thuis is gaan voelen. Van jongs af aan is Sanne gedreven door een sterk rechtvaardigheidsgevoel en de wil om een bijdrage te leveren aan een eerlijke(re) wereld. Ze koos daarom voor studies op het vlak van bestuurskunde, recht en sociaal beleid. Na haar afstuderen is Sanne aan de slag gegaan als beleidsadviseur. Dat ze zich iedere dag, samen met veel andere mensen en organisaties, vol passie en overgave mag inzetten voor het rookvrij laten opgroeien van kinderen, vindt ze een ontzettend dankbare taak.

Sanne maakt zich hard voor een sociaal Tilburg waar iedereen, op zijn of haar manier, kan meedoen. Waar niemand in armoede hoeft te leven en een gezonde leefomgeving voor iedereen een vanzelfsprekendheid is. Ieder kind verdient volgens haar een eerlijke start, een eerlijke kans op een gelukkig leven door het meeste uit zichzelf te kunnen halen. Sanne wil zich inzetten voor een Tilburg waar ruimte is voor diversiteit en waar wordt ingezet op verbinding. Respect hebben voor elkaar en rekening houden met elkaar zijn waarden die zij vol overtuiging uitdraagt.

Sanne geniet van samen eten en drinken en daarbij de tijd voor elkaar en een goed gesprek nemen. Meedoen aan pubquizzen vind ze ook erg leuk en daarbij kan ze behoorlijk fanatiek zijn. Ze houdt van boeken en films die eindigen met ‘ze leefden nog lang en gelukkig’. Op haar lijstje met hobby’s staat ook het volgen van groepslessen bij de sportschool, al denkt ze daar tijdens het sporten soms heel anders over. Ze geniet met volle teugen van al het moois dat Tilburg te bieden heeft, maar vindt het ook heerlijk om op het strand haar haren te laten wapperen.

• Welzijn en gezondheid
  • Cultuur