Liesje Carlier

Een Tilburg waar iedereen zich volop kan ontwikkelen.

Liesje is geboren in het West-Vlaamse Waregem. Na haar opleidingen in communicatie en internationale samenwerking kwam ze in Tilburg wonen. Ze werkte onder andere als communicatieadviseur in de zorg. Daarna verruilde ze het kantoorwerk voor meer direct contact met mensen. Zo gaf ze recent workshops aan statushouders bij Vluchtelingenwerk en organiseert ze meditatieweekenden via haar eigen bedrijf.

Liesje staat voor een Tilburg waar kinderen gezond, blij en veilig kunnen opgroeien. Waar iedereen kansen blijft zien om zichzelf te ontwikkelen en leuke dingen te ondernemen. Een Tilburg waar mensen elkaar helpen als het een keer tegenzit en waar iedereen gezond oud kan worden.

Liesje is mama van Tuur en getrouwd met Arnoud. Ze houdt van lezen (non-fictie) en hardlopen in het bos. Ze leerde haar man kennen tijdens vrijwilligerswerk in Brazilië. Na terugkomst zochten ze een leuke stad om samen te gaan wonen. Tilburg is creatief, sociaal en er valt altijd iets te beleven. Een stad met inhoud! Die keuze was dus snel gemaakt.